Post by stilaksucniben on Feb 9, 2022 6:43:46 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ Crafting and Building ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Crafting and Building IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ ervaring ▞▞▞
▞▞▞ Crafting and Building 2022 version ▞▞▞
Cooking Crush - gry kulinarne Zręcznościowe rbe
Crafting and Building ผจญภัย ads
Crafting and Building Pakikipagsapalaran xka
Ik ben dol op deze game die ik net heb gedownload als ik in de game zit. Ik kan de camera niet eens bewegen en bewegen en ik wil gaan instellen, maar er wordt gezegd "wil je stoppen" maar ik wil gewoon dat spel letterlijk het spel zit vast plus repareer het Idk waarom het niet bewoog, zelfs ik wil het gras breken Ik tik gewoon op mijn telefoon Het werkte niet dus plus repareer het
Kun je de dingen van de 1.18-update in minecraft toevoegen. Ik wil dat de kaarsen een telescoop en nieuwe dimensies hebben toegevoegd. Slechts 1 dimensie waar je glowstone als een onderportaal plaatst en er water in doet zoals het onderportaal en knutselen. En los dit op wanneer ik ben ingelogd Ik kan geen shaders gebruiken Ik dacht dat het zou werken, maar het ging niet precies zoals gepland IK KON NIET IN MIJN ACCOUNT AANMELDEN DIT OPLOSSEN OF WE LIJDEN GRAAG AAN TE RAKEN BIJ HET MAKEN EN MAKEN EN UPDATE OVER EEN GRAFISCHE SET
### dit spel
Niet goed ik kan er niet in comen
Ik was net lekker bezig met huizen en een manege probeer ik verder te gaan is die oneens we de hele wereld open ik op opslaan had gedrukt 🤷🏼♀️
Ik beoordeel deze game met 5 sterren als je de bekende mods of add-ons toevoegt aan het gedragspakket van het recourse pack als je die toevoegt Ik beloof dat ik deze game met 5 sterren zal beoordelen
Ik probeer het in MINECraft-modus te laten maar....
Ik hou van dit spel,,,Maar,,,Update het spel,,,Dat zal leuker zijn,,,En zou hetzelfde zijn als minecraft,,,
IK KAN NIET EENS VERPLAATSEN! Kunnen jullie het spel repareren toen ik het opende, ik kan niet bewegen!! Ik zou je vijf sterren geven als je dat oplost!!😡🤬
Het is een goed spel, maar ik heb een probleem, hoeveel bronnen ik ook verzamel, ze zouden niet in mijn inventaris worden weergegeven. Als dit probleem is opgelost, zal ik het een hogere beoordeling geven.
Dit spel lijkt erg op minecraft en is erg leuk. Ik geef het 3 sterren omdat ik een probleem heb. Ik maakte een schattige wereld waar ik van hield, en een paar uur later besloot ik eraan te beginnen. Het werd binnengevallen met slechte mods zoals klimplanten, spinnen en skeletten. Ze probeerden me niet te kwetsen, maar ik vind het niet leuk en wil niet dat ze mijn wereld binnendringen. Ik was ook in de creatieve modus, niet in overleven. Corrigeer dit alstublieft.
Eigenlijk vrij dicht bij minecraft, het enige is verplichte advertenties die je om de paar minuten moet bekijken
Het lijkt me leuk maar begin de hele tijd in het midden van het spel ik heb het heel vaak veranderlijk maar lukt niet ik kan niet lopen en blokken weghalen/erbij doen alleen maar kijken kan iemand mij helpen of tips geven dat zou heel fijn zijn 😭
Hallo! Dit spel is geweldig! Ik geniet er echt van, maar terwijl ik een axolotl probeerde te krijgen, was er een probleem met de emmers in dit spel. Ik probeerde een axolotl mee naar huis te nemen, maar toen raakte ik de axolotl. Ik probeerde te vervallen door water met de emmer te krijgen, maar het deed niets. Los dit probleem op! ^^
Dit is zo goed! 😀 Het wordt ook bijgewerkt zoals minecraft. En ik kan het spelen met mijn broers en zussen ❤. Deze app is zo cool😎.
Kun je de advertentie verwijderen voordat je lid wordt van een wereld of een server omdat ik het niet kan spelen 😕 repareer het alsjeblieft en ik ben dol op deze game. Ik wil gewoon dat dit wordt opgelost en bedankt ✨
Laat me niet spelen🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬
Crafting and Building Pakikipagsapalaran xka
Echt superleuk net de echte minecraft (versie 1.16)
DIT WERKT NIET OP MIJN TELEFOON, ZELFS SPEEL MIJN WERELDEN NORMAAL EN IK KAN MIJN WERELDEN NIET ZIEN MAAK ER EEN OPNIEUW EEN UPDATE AAN EN IK WIL NIET DAT MIJ DIT OPNIEUW GEBEURT
Goed spel maar het is een beetje heeeeeeeeeel over dat je Maar offline zoveel minuten kan spelen 😠
Super leuk spel
Het beste zoals Minecraft Maar hierin kun je Minecraft-textuurpakket toevoegen om meer op Minecraft te lijken, het is er al in geïnstalleerd, probeer het nu
Heel leuk spel
Dit is mijn favoriete spel en ik speel dit spel al meer dan vijf maanden. Voeg de nieuwe update 1.18 toe, dus ik geef deze 5 sterren.
Ik vind dit geweldig, ik heb dit een 3-sterrenbeoordeling gegeven, ik heb een stad gebouwd en er gebeurde iets, ik dacht eraan en toen ik 's ochtends opstond, werd de game verwijderd, repareer dit alstublieft
Heel leuk lijkt heel erg op minecraft
Nou, toen ik dit spel voor het eerst downloadde, kreeg ik een raar spel. Ik kan niet bewegen of springen. Ik sta gewoon stil, hoe krijg ik het als een echte mc?
Het is een leuk spel. Maar toen ik een ander spel installeerde, heb ik het verwijderd en toen mijn werk klaar was, installeerde ik het opnieuw, 5% en het beweegt niet. Ik heb 5g internet en 2GB ruimte over op mijn apparaat. Regel het alsjeblieft
Vervelend en zoveel advertenties
Zeer 1 goede game waarom 4 sterren bcz als we multiplayer spelen, komt het 2. Als ik naar een team ga en het verbreek, is het een vertraging van Lott, repareer het alsjeblieft!!!!
Het is goed, meestal vergelijkbaar met minecraft, maar als ik mijn internet uitzet, kan ik maar 13 minuten spelen en dat is niet goed, ik zet het uit voor een betere gameplay en geen advertenties
Dit spel is echt geweldig. Zoals minecraft. Ik wist niet dat er echt zo'n spel was. Dit is een gratis spel, probeer dit spel, het was echt heel erg geweldig. Ik ben echt zo blij
Goed spel lijkt op minecraft
Ik vind het geweldig, maar ik heb het drie sterren gegeven omdat multiplayer niet gratis is, maak het gratis in de volgende update ok
Koombea | LinkedIn
Ik zag op YouTube dat er een crafting and building 2 zal zijn, het is waar of niet, want ik heb gezocht en het niet gevonden, een heleboel mensen zeiden dat het vrijkwam, maar sommige mensen zeiden nee het werd niet vrijgegeven, dus er komt een deel 2 van het knutselen en bouwen Ik ben zo in de war
Spel is goed, maar je zult je over een tijdje vervelen
Het is een leuke app, maar zet deze app alsjeblieft in de Apple Store omdat mijn neven en nichten het niet kunnen spelen
Uitstekend spel en je hoeft geen geld uit te geven aan minecraft. Dit is precies hetzelfde als minecraft. Zeer goed spel. Log eerst in en begin met het spelen van dit spel.
Dit spel is heel erg stom, maar ik vind het nog steeds leuk, en ik kan de server niet joinen met mijn vriend, hij zegt "kon geen verbinding maken: verouderde server" en dat zegt hij. plss repareer het
Laat me geen andere servers spelen en zal niet behalve mijn account om vrienden toe te voegen
Het is de beste Crafting-game tot nu toe, zou veel meer textuuropties of eenvoudigere downloadopties kunnen gebruiken, maar niettemin een geweldige game!
Beste ontwikkelingsteam, Dit spel is erg leuk. Helemaal onder de indruk. Maar er zit één fout of storing in of zoiets, namelijk toen ik en mijn vriend probeerden mee te doen in een wereld die we niet konden. Zelfs we hadden allebei accounts en we waren ook vrienden (in het spel) Toch gebeurde dit. Door dit probleem kan ik niet met mijn vrienden spelen. Gelieve dit probleem op te lossen en ik zal ervoor zorgen om het een 5-sterrenbeoordeling te geven. Niet negerenplz Dank je
Zo goed spel
Dit spel is een spel. Ik vind dit spel te leuk🏅🏅🏅🏅. Maar hier is het probleem, het heeft zoveel advertenties, doe alsjeblieft iets voor dit probleem.